|
|
Badminton |
Vi spiller også badminton i Vilsted Idrætsforening.
Sæsonen starter i september og slutter ved udgangen af marts.
I Bakkeskolehallen er der badminton onsdag fra kl. 18.00 - 20.30
Yderlig info og tilmelding kan ske ved henvendelse til Marianne Jørgensen (tlf. 21833746) og Kasper Sørensen (53605950)
I Ranum Multikulturhus er der badminton tirsdag og torsdag fra kl. 17.00 - 19.00 for voksne.
Torsdag 16.00 - 17.00 er træning for børn fra 7 år og unge op til 18 år og der vil være trænere til stede.
Mandage fra kl. 10.30 - 11.30 er kun for pensionister.
Yderlig info og tilmelding kan ske ved henvendelse til Steen P. (tlf. 30744413)
